captcha

Jūsų klausimas priimtas

Literatūros akiračiai 2016-09-04 17:03

2016-09-04 22:05
674
Įvertinimas: 0
  

Apie literatūros vertę ir reklamą Ar knygų reklama yra tokia galinga, kad gali įpiršti ir prastą knygą? Ar gyvename laikais, kai sėkmingai parduodamos knygos tampa vertingų knygų sinonimu? „Knygą, kaip ir kitas prekes, žmonės pasirenka dėl įvairių priežasčių. Vieni – dėl to, kad ją rekomendavo pažįstamas, kiti – pamatę knygyne išsiskiriantį viršelį ar padėtą ją skaitomiausių lentynoje, treti – dėl to, kad apie knygą intriguojančiai kalbėjo autorius. Dar kitus skaitytojus sugundo anotacija užpakaliniame viršelyje. Be tarpininkų tekstas skaitytoją pasiekia retai“, – taip literatūros forumo „Šiaurės vasara“ diskusijų temą pristatė rašytoja Giedra Radvilavičiūtė. Ar gali literatūros kritika rimčiau veikti parduodamų knygų skaičius? Ar gali rašytojas socialiniame tinkle Facebook sukelti susidomėjimo bangą knyga? Apie tai kalbėsimės su forumo „Šiaurės vasara“ organizatore G. Radvilavičiūte ir kitais forumo dalyviais.

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...