captcha

Jūsų klausimas priimtas

LRT aktualijų studija 2013-10-08 11:03

2013-10-08 02:08
983
Įvertinimas: 0
  

Ar Lietuvoje ginamos vartotojų teisės? Visi esame vartotojai – kai perkame prekes, naudojamės paslaugomis, vykstame atostogauti, remontuojame automobilius, būstą ir t.t. Kasdien didėjant pasiūlai ir konkurencijai, daugėjant reklaminių pranešimų, darosi sunku objektyviai įvertinti siūlomų prekių ar paslaugų kokybę ir naudingumą, kartais tik grįžę namo suvokiame, kad nusipirkto daikto mums visai nereikia, o ir tas pats su broku. O ką daryti, jei pataisyta kavamalė dieną po remonto vėl nebeveikia? Ar iškilus problemai žinome kur kreiptis, ar atsipeikėjus nuo paslaugaus pardavėjo kerų jau per vėlu galvoti apie nereikalingam daiktui ar paslaugai išleistus pinigus?

Įrašas sėkmingai įdėtas į grojaraštį!

Šis įrašas jau yra jūsų grojaraštyje!

Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...